zahi hawass Svet24.si

Resnični Indiana Jones

david cameron, kijev Svet24.si

Britanski zunanji minister z izjavo prestopil ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

hisa tomc LJ-pl007 Reporter.si

To so hiše, ki jih evropski poslanci Zver, Tomc ...

doncic Ekipa24.si

Luka Dončić po veliki zmagi: 'Počutim se ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

sveca Ekipa24.si

Groza! Tragična nesreča mladega Slovenca! Komaj ...

ou
ou
0 24.04.2024 11:47:26

Več kot 24 milijonov obiskovalk in obiskovalcev je dvignilo promet na 705 milijonov evrov

ALEJA, ena od SES-ovih nakupovalnih destinacij
ATP Pierer
Bilanca 2023: SES-ove nakupovalne destinacije v Sloveniji krepijo svoj položaj kot regijski magneti za obiskovalce in povečujejo promet nad tržno ravnjo panoge.

SES, vodilni upravljavec velikih nakupovalnih destinacij v Sloveniji, je v lanskem letu, sicer zaznamovanem s številnimi izzivi, dosegel razveseljiv rezultat: bruto promet od prodaje trgovcev, gostinskih in storitvenih obratov je v SES-ovih petih slovenskih nakupovalnih destinacijah ALEJA Ljubljana, Citypark Ljubljana, Center Vič Ljubljana, Citycenter Celje in Europark Maribor v preteklem letu znašal 705 milijonov evrov. S tem je dosegel 6,5-odstotno rast v primerjavi z letom 2022. To gibanje je nadpovprečno dobro v primerjavi s splošnim gibanjem panoge v Sloveniji (vir: SURS). SES-ove nakupovalne destinacije v Sloveniji je lani obiskalo več kot 24 milijonov ljudi (+ 5,8 %), zato so še posebej zanimive za najemnike trgovskih in gostinskih površin. Sklenili smo nove najemne pogodbe in podaljšali obstoječe, med njimi s paradnimi prodajalnami priznanih blagovnih znamk. SES Slovenija je nadaljeval svojo ofenzivo tudi na področju trajnostne naravnanosti in zelenega prehoda ter v vseh petih nakupovalnih destinacijah zagnal zmogljive fotovoltaične elektrarne.

Skupina SES International je lani v svojih 30 nakupovalnih destinacijah skupaj s približno 1.800 trgovskimi partnerji ustvarila bruto promet iz prodaje 3,32 milijarde evrov (+ 5,1 %) in naštela več kot 112 milijonov obiskovalk in obiskovalcev. Prav tako je razširila svoj nabor lokacij: z nakupom središča IL GRIFONE v italijanskem Bassanu del Grappa se je SES-ov portfelj razširil na 31 destinacij v šestih državah.

SES Spar European Shopping Centers trenutno v Sloveniji upravlja več kot 168.000 kvadratnih metrov nakupovalnih površin. V petih nakupovalnih destinacijah je zaposlenih približno 4.000 ljudi.

Christoph Andexlinger CEO SES Foto SES
Christoph Andexlinger CEO SES
SES

Christoph Andexlinger, generalni direktor SES Spar European Shopping Centers: »Tudi v letu 2023 smo ostali zvesti načelu, da naše nakupovalne destinacije vodimo kot živahne življenjske prostore. Ob tem smo se popolnoma osredotočili na ponudbo, ki je najprimernejša za naše obiskovalke in obiskovalce. Podatki za preteklo leto so za nas spodbuda, da dosledno nadaljujemo po tej poti. Opažamo sicer splošno konsolidacijo trgovskih površin, a povpraševanje po naših lokacijah zaradi vrhunske lege in visoke obiskanosti ostaja veliko.«

Toni Pugelj, direktor SES Slovenija: »Tudi v letu 2023 smo bili našim obiskovalcem vedno na voljo kot mesto nakupovanja in druženja v prostem času. Hkrati pa smo se izkazali kot zanesljiv partner v času, polnem izzivov. Želimo biti pomemben del življenja tako naših obiskovalk in obiskovalcev kakor tudi naših poslovnih partnerjev, za katere ustvarjamo privlačno okolje za dolgoročen uspeh.«

Najemne površine: povpraševanje po vrhunskih lokacijah je veliko
Tudi leta 2023 je bilo pri priznanih blagovnih znamkah povpraševanje po SES-ovih lokacijah veliko. Tako je parfumerija Douglas odprla prodajalno v mariborskem Europarku in v ljubljanskem Cityparku. Poleg tega lahko SES Slovenija strankam ponudi največji kolesarski center v Sloveniji, ki ga je odprl Hervis v Cityparku v Ljubljani. V ostalih destinacijah pa smo v dolgoročni najem oddali še nekaj prostorov: s trgovino C&A smo podpisali pogodbo o otvoritvi v celjskem Citycentru, v Centru Vič v Ljubljani pa smo decembra odprli lekarno. Tudi ALEJA, najsodobnejša nakupovalna destinacija v Evropi, je pridobila številne nove partnerje. Po vseh destinacijah so se odpirale nove prodajalne s področja tekstila, storitev, športa, zdravja in lepote, parfumerije in gostinski obrati.

DESETAKOV za skoraj 10 milijonov evrov
V preteklem letu so se odlično odrezali tudi darilni boni Desetak, ki so unovčljivi v vseh SES-ovih nakupovalnih destinacijah. Prodajo so na info točkah povečali za 1,8 odstotka.

ALEJA razglašena za najboljšo nakupovalno destinacijo v Evropi
Leta 2023 je SES za svojo nakupovalno destinacijo ALEJA Ljubljana prejel prestižno nagrado Design and Development Award združenja European Council of Shopping Places (ECSP). ALEJA Ljubljana je tako postala najboljša nakupovalna destinacija v kategoriji Nova središča s površino od 15.000 do 45.000 kvadratnih metrov.

Velik poudarek dajemo trajnosti in zelenemu prehodu
SES poleg uspešnega poslovanja zasleduje pomembne cilje: ohranjanje tehnične kakovosti nakupovalnih destinacij na visoki ravni, čim manjša poraba energije in povečanje deleža samooskrbe.

V SES-ove lokacije v Sloveniji smo lani investirali več kot 10 milijonov evrov za vzdrževanje, prenove, posodobitve in ukrepe za proizvodnjo elektrike, od tega več kot polovico (5,5 milijona) v zagotavljanje samooskrbe. Vseh pet nakupovalnih destinacij v Sloveniji smo poleti 2023 opremili s fotovoltaičnimi elektrarnami s skupno močjo 4.300 kilovatov. Pokrivajo približno petino lastne porabe elektrike nakupovalnih destinacij in privarčujejo 1200 ton emisij CO2.

SES-ove nakupovalne destinacije v Avstriji, Sloveniji in Italiji se ponašajo s certifikatom za upravljanje energije, ki ga je certificiral TÜV AUSTRIA; lani so ga ponovno preverili in uspešno podaljšali. Poleg tega se SES pripravlja na uvedbo sistema ravnanja z okoljem.

Značke: aleja, gospodarstvo

Članki iz rubrike