LVMH je najbolj znan po modnih izdelkih in torbicah Louis Vuitton, šampanjcih Moet&Chandon, je pa tudi lastnik številnih luksuznih znamk na področju mode, kozmetike, nakita, parfumov, ur, vin ... Italijanski portal Tuttobiciweb poroča, da se LVMH zdaj ozira še v šport, wellness in prosti čas, nakup kolesarske znamke Pinarello pa je glavni cilj.
Znamko Pinarello je ustanovil Nani Pinarello. Podjetje proizvaja kolesa za cestno in dvoransko kolesarstvo ter ciklokros, najbolj prestižno kolo pa je F8 Dogma, ki na trgu dosega vrednost med 10.000 in 12.000 evrov. Pinarello je sicer prisoten tudi v turizmu, saj ima v lasti počitniške nepremičnine, luksuzne hotele in potovalno agencijo, navaja kolesarski portal cyclingnews.
Pogajanja o nakupu so se začela že pred meseci, manjka pa le še dogovor o nakupni ceni. Cyclingnews piše, da bo do dogovora prišlo kmalu.