oblaki, vreme Svet24.si

Konstanta: nestabilno vreme, nujen bo pogled na ...

20141567q8FE155D824D9BD964C73F7701585480B_1200 Svet24.si

Gorsko kolesarstvo v Mariboru: holivudarji se ...

1715284723-172a1607-1715284697348 Necenzurirano

Afera sodna stavba: kabinet Andreje Katič bo ...

anze logar pl3 Reporter.si

Anže Logar izzval Janšo: »Pripravljen sem na ...

acun ilicali maribor af Ekipa24.si

Turški milijonar je bil navdušen! Ljudski vrt ...

meghan-markle-naj-bi-za-svoje-storitve-računala-ogromno Odkrito.si

“Meghan Markle je pohlepna!”

luka doncic dallas pm Ekipa24.si

Kar je 'pretepeni' in poškodovani Dončić ...

hu
hu
0 24.11.2015 12:45:45

Ljubljančan novi lastnik znamke HK Jesenice

Nikola Miljković
Eden najtrofejneših klubov v Sloveniji HK Jesenice je že od februarja letos v stečaju.

Klub, ki je nazadnje deloval v sezoni 2011/12, se je takrat znašel v velikih dolgovih, zaradi katerih je klub propadel oziroma prijavil stečaj. Dolg do upnikov je znašal dva milijona evrov.

Edino premoženje, ki je ostalo, je legendarna blagovna znamka HK Jesenice, ki jo je po poročanju portala MMC na dopoldanski dražbi v Murski Soboti prodajal stečajni upravitelj. Sedmerici dražiteljev – večinoma z Jesenic oziroma Gorenjske - je blagovno znamko ponudil za izklicno ceno 1200 evrov. Med dražitelji je bil tudi eden večjih upnikov – klub mu dolguje čez 110 tisoč evrov - nekdanji igralec Tomaž Razingar, ki pa je po tihem dogovoru, da bo blagovno znamko kupila jeseniška firma Acroni, od dražbe v zadnjem hipu odstopil.


A pričakovanja Jeseničanov se niso uresničila, saj je za blagovno znamko HK Jesenice največ ponudil ljubljanski podjetnik Boris Požeg – in sicer kar 150 tisoč evrov"Za nakup sem se odločil, ker sem ljubitelj hokeja in ker gre za zelo zanimivo blagovno znamko," je dejal Požeg in izjavil, da je tudi kot Ljubljančan pripravljen sodelovati pri ponovnem vzponu jeseniškega hokeja, s pripombo "če mi bodo pustili."

Na dražbi je bil tudi predsednik sedanjih hokejistov HDD Jesenice, Anže Pogačar: "Za nas je izid dražbe neke vrste šok. Vsi mi cenimo tradicijo jeseniškega hokeja, a tako visokega zneska za blagovno znamko si ne moremo privoščiti. Upam, da bomo z novim lastnikom blagovne znamke lahko sodelovali. Za slovenski hokej je nujno, da imamo dva močna profesionalna kluba – Olimpijo in Jesenice."

Članki iz rubrike